IT-support

 

IT-support kan være et problem for mindre virksomheder uden egen IT-afdeling. Derfor tilbyder Cubiz en ordning med mulighed for support, når det er nødvendigt. Og det er nemt og bekvemt – bare send os en e-mail.

 

Det koster kun 500 kr. om året at være tilmeldt vores Cubiz support-aftale. Herefter kan man sende spørgsmål til vores support på dennes e-mail-adresse. De indkomne spørgsmål vil så blive besvaret af vore ansatte. Alle mails takseres til en fast timepris på 400 kr. Men vi regner pr. påbegyndte kvarter, for de fleste spørgsmål vil normalt kunne besvares inden for ca. 15 minutter. Dermed vil de fleste spørgsmål komme til at koste 100 kr. Er der problemer, vi ikke kan løse, skal I naturligvis ikke betale for dette. Vi yder teknisk support samt software-relateret support på f.eks. Microsoft Office.

 

Alle indkomne mails til supporten, vil blive besvaret hurtigst muligt.

 

Ønsker i at blive tilmeldt vores support aftale, så kan i enten ringe til os på telefon 4028 6262, eller skrive til os på e-mail adressen salg@cubiz.dk

 

Support mail skal mailes til support@cubiz.dk.